پخش زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
English عربي
3218
-
الف
+

وضعیت گیشه در سینمای پس از نوروز

فروش فیلم سینمایی «چهار راه استانبول» به کارگردانی مصطفی کیایی، پس از گذشت دو هفته از شروع اکران عمومی به یک میلیارد رسید.

فروش فیلم سینمایی «چهار راه استانبول» به کارگردانی مصطفی کیایی، پس از گذشت دو هفته از شروع اکران عمومی به یک میلیارد رسید.

به گزارش آی‌فیلم به نقل از بانی فیلم، در جدول فروش، «لاتاری» که روزهای پایانی اکران خود را پشت سر می گذارد در صدر جدول فیلم های پرفروش هفتگی قرار دارد. این فیلم در تهران ۲۵ سینما دارد و به طور همزمان در ۵۳ سینمای شهرستان ها در حال نمایش است. فروش کل «لاتاری» در مجموع تهران و شهرستان ها از مرز ۱۴ میلیارد تومان عبور کرده است.

«فیلشاه» مانند هفته قبل همچنان در رتبه دوم جدول فروش هفتگی قرار دارد. این انیمیشن پس از ۶۲ روز نمایش و با حفظ تمامی سالن های تهرانش به طور میانگین فروش روزانه خوبی هم دارد. ساخته هادی محمدیان در شهرستان ها نیز با تعداد قابل توجه ۶۹ سینما در حال نمایش است. فروش کل «فیلشاه» شش میلیارد و ۵۸۷ میلیون تومان است.

«عصبانی نیستم» در مقایسه با هفته قبل سه سینما در پایتخت بیشتر دارد. اکران این فیلم در شهرستان ها نیز با تعداد سینمای بیشتری در حال پیگیری است. فروش تهران این فیلم پس از دو هفته بالاخره از مرز یک میلیارد عبور کرده است. «عصبانی نیستم» در شهرهای مختلف نیز ۳۵۰ میلیون تومان فروخته است.

افت فروش «مصادره» همچنان ادامه دارد. این فیلم در تهران ۱۶ سینما دارد و فروش آن در این سالن ها به رقمی حدود هشت میلیارد و ۶۸۲ میلیون تومان رسیده است. سینماهای شهرستان اولین ساخته سینمایی مهران احمدی نسبت به هفته قبل کاهش فاحشی داشته و این فیلم حالا در شهرهای مختلف ۳۳ سینما دارد. مجموع گیشه شهرستان «مصادره» شش میلیارد و ۴۸۰ میلیون تومان است.

«به وقت شام» شرایطی مشابه با «مصادره» دارد و در جدول فروش هفتگی نیز دو رتبه تنزل پیدا کرده است. این فیلم پنج سینمای تهرانش را از دست داده و با ۱۳ سینما پس از ۶۲ روز اکران به گفته پخش کننده اش در مجموع حدود پنج میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان فروش داشته است.

وضعیت تعداد سینماهای ساخته ابراهیم حاتمی کیا در شهرستان ها تغییر چندانی نداشته. فروش کل این فیلم در شهرهای مختلف با ۳۸ سینما به گفته پخش کننده اش شش میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان است.

فروش «چهار راه استانبول» در مقایسه با هفته اول اکرانش تغییر چندانی نداشته و این فیلم با روندی که این روزها در گیشه دارد بعید است که در هفته های پیش رو نیز اتفاق خاصی برایش رخ دهد.

فروش این فیلم با حفظ تمامی سینماهای تهرانش و با ۲۹ سالن ۷۰۰ میلیونی شده است. تعداد سینماهای «چهارراه استانبول» در شهرستان ها هم تقریباً دو برابر شده و فروش کل آن در این سالن ها حدود ۲۰۰ میلیون تومان است.

«لونه زنبور» با نزدیک شدن به روزهای پایانی اکران با افت فروش مواجه شده به طوری که گیشه دوشنبه شب سینماهای تهران این فیلم مبلغی حدود هشت میلیون تومان بود. این فیلم پنج سینمای پایتخت خود را از دست داده و به جز تهران در ۳۶ سینمای شهرهای مختلف نیز در حال نمایش است.

فروش کل ساخته برزو نیک نژاد پس از ۶۲ روز نمایش رقمی حدود هشت میلیارد و ۶۸۴ میلیون تومان است.

«خجالت نکش» در تهران ۳۱ سینما دارد و مجموع گیشه آن در این سینماها از مرز نیم میلیارد تومان عبور کرده است. ساخته رضا مقصودی در شهرهای مختلف نیز با ۲۹ سینما حدود ۱۵۰ میلیون تومان فروش داشته. تعداد سینماهای این فیلم نسبت به هفته قبل هم در تهران و هم در شهرستان ها بیشتر شده است.

در جلسه اخیر شورای صنفی نمایش قرارداد اکران فیلم سینمایی «دارکوب» در گروه استقلال به ثبت رسید. گروهی که هم اکنون «خجالت نکش» در آن در حال اکران است.

«خوک» در تهران ۱۹ سینما دارد و در مقایسه با هفته اول اکرانش حالا در این سالن ها از سانس های بیشتری برخوردار است. برخلاف اکران پایتخت وضعیت نمایش این فیلم در شهرهای مختلف همچنان تعریف چندانی ندارد. در حال حاضر اکران «خوک» در شهرستان ها تنها در هفت سینما و در شهرهای اهواز، تبریز، مشهد (سه سالن) و دو سالن شهر شیراز ادامه دارد.

فروش کل این فیلم پس از ۱۳ روز به رقمی حدود ۳۱۰ میلیون تومان رسیده است.

«خرگیوش» مثل هفته قبل در تهران در پردیس مگامال و سینما گالری سمرقند در حال نمایش است. همزمان با این دو سالن پنج سینمای شهرستان ها نیز اکران این فیلم را همچنان برعهده دارند.

ساخته مانی باغبانی در مجموع تهران و شهرستان ها حدود دو میلیارد و ۱۲۱ میلیون تومان فروش داشته است.

«جشن دلتنگی» در پایان دومین هفته اکرانش در رتبه دوازدهم جدول فروش هفتگی قرار دارد که برای یک فیلم تازه به نمایش درآمده به هیچ وجه مناسب نیست. تعداد سینماهای این فیلم در تهران تغییری نداشته. در شهرستان ها نیز هفت سالن به سینماهای نمایش دهنده این فیلم اضافه شده است.

مجموع گیشه فیلم جدید پوریا آذربایجانی حدود ۶۸ میلیون تومان است. به طور میانگین یعنی پنج میلیون تومان در هر روز!

«آنسوی ابرها» در میان فیلم‌های در حال اکران و در جدول فروش هفتگی در رتبه آخر قرار دارد و همچنان ناامید کننده پیش می رود. این فیلم مانند هفته گذشته در تهران در هشت سینما در حال نمایش است و فروش کل آن در این سینماها نیز به رقمی حدود ۷۲ میلیون تومان رسیده است. ساخته مجید مجیدی در حال حاضر به جز تهران تنها در سه سینمای شهر مشهد نمایش دارد و مجموع فروش سینماهای شهرستانش نیز تنها ۱۰ میلیون تومان است. با روندی که «آنسوی ابرها» در گیشه طی می‌کند به احتمال فراوان این فیلم سر گروهش را مقداری زودتر از موعد مقرر از دست خواهد داد.

«فراری» این روزها تنها در سینماهای شهرهای همدان، گرگان و نوشهر به اکران خود ادامه می دهد و تغییر چندانی در مجموع گیشه‌اش نیز به وجود نیامده. فروش کل ساخته علیرضا داودنژاد مبلغی حدود ۵۵۰ میلیون تومان است.

ب س/ط ه

نظر شما
ارسال نظر